مصاحبه آرشیو خبر ها
منتظر بازی با رئال هستم / نباید دفاع کنیم

منتظر بازی با رئال هستم / نباید دفاع کنیم

در فاصله 1 روز مانده به دیدار حساس یوونتوس - رئال مادرید جورجو کیلینی مدافع متعصب یووه در مورد بازی حساس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مادید گفت :

" رئال مادرید در برابر والنسیا 8 تا 10 موقعیت گلزنی داشت که ممکن بود هرکدام از آ« ها به گل تبدیل شود، ما نباید برای گرفتن تساوی به مادرید برویم زیرا این مانند خودکشی است "

" مطمئنا بازی حساسی خواهد بود ، ما باید در ضدحملات به رئال ضربه بزنیم و بیشتر از هر زمان دیگر تلاش کنیم . ما در بازی رفت عالی بودیم و باید در مادرید هم با همان روحیه جنگندگی به میدان برویم "

" ما برای رسیدن به فینال هرکاری خواهیم کرد، انگیزه ما برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان مانند فصل اولی که تحت هدایت کونته بودیم است . رسیدن به فینال و قهرمانی در سال اول حضور کونته بهترین و به یادماندنی تریت اتفاقات دوران فوتبالی من در تیم یوونتوس است "

" هر دو اتفاق بسیار بسیار خوب و جال توجه و شبیه به هم هستند، اما مطمئنا رسیدن به فینال می تواند بهتر هم باشد. امیدواریم که به این افتخار برسیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم "

" شرایط در یووه عالی است، همه بازیکنان به شکست رئال در مادرید فکر می کنند و اعتقاد و باور قوی برای این کار در ما است. می دانیم که با چه حریف قدرتمندی روبرو می شویم ولی ترسی نداریم "

" تلاش ما رسیدن به گل در مادرید است زیرا با پیروزی خفیفی که در بازی قبل داشتیم هنوز مطمئن به صعود نیستیم، حالا پس از گذراندن هفته ای آرام و خوب با روحیه ای عالی آماده این دیدار هستیم "

" پس از کسب اسکودتو حالا آماده بازی با رئال می شویم تا به فینال برسیم، شدیداً منتظر بازی روز چهارشنبه هستم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: